Turbo od 2.5 TDI. Da radę?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • joseph999
    Classic
    • 2008
    • 4

    Turbo od 2.5 TDI. Da radę?

    Dzien dobry
    OCTAVIA 1.9TDI ELEGANCE
  • toretto3
    Classic
    • 2007
    • 21

    #2
    Turbo od 2.5 TDI. Da radę?

    Na forum OCP znalazłem opis że do AGR-a podejdzie suszarka od 2.5 TDI? Da radę to zrobić bez większych przeróbek? Pozdrawiam i z góry dzięki

    Komentarz

    • stysiek
      Rider
      • 2007
      • 537

      #3
      Zamieszczone przez toretto3
      Na forum OCP znalazłem opis że do AGR-a
      skoro na forum OCP znalazłeś to po co się pytasz na forum OCP jeszcze raz o to samo

      Komentarz

      • toretto3
        Classic
        • 2007
        • 21

        #4
        chce dowiedzieć się czegoś dokładniej

        Komentarz

        • Leafy
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2004
          • 229

          #5
          Tak plug&play to się nie da byloby to zbyt piekne ....

          musisz przede wszystkich:
          - zrobić instalację podciśnienia
          - wymienić kolektor
          - zrobic downpipe
          - przerobic odplyw oleju

          o sofcie chyba nie musze sie rozpisywac

          nie chce cie zniechecac ale sugeruje tobie abys w pierwszej kolejnosci ... wymienil soft, potem wtryski i IC a jesli wtedy ci bedzie malo to dawaj wieksze turbo i wieksze wtryski

          chyba, ze masz kase ... wiec szalej od razu

          [ Dodano: Nie 28 Paź, 07 20:58 ]
          trzeba sie jeszcze zastanowic jak ja wcisnac do budy ... czy nie trzeba bedzie jakiegos stojaka zrobic .... (do tej turbiny sie nie przymierzalem)

          Komentarz

          • toretto3
            Classic
            • 2007
            • 21

            #6
            Wielkie dzięki.
            No cóż trzeba dalej jakoś kombinować, a może mi Pan powiedzieć jak by to wyglądało gdybym
            zapodał suszarke z IC od 130- tki?
            Pozdrawiam i jeszcze raz dziękihttp://forum.octaviaclub.pl/images/smiles/icon_biggrin.gif

            Komentarz

            • Samiec
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4287
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez toretto3
              z IC od 130- tki?
              IC od 130ki sobie odpusc, bo jest minimalnie wieksze niz ten co masz teraz, po zmianie praktycznie nie odczujesz roznicy.
              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

              Komentarz

              • djczas
                RS
                • 2005
                • 9612

                #8
                toretto3, tak samo agr nie ma zmiennej geometrii łopatek tak jak mocniejsze tdi i wszystko co można zrobić wiąże sie z większą rzeźbą na początku a potem można zmieniać turba prościej co do IC to jest tak że montuje sie tak zwany custom FMIC czyli robiony na zamówienie ic z przodu przed chłodnicą aby działał najbardziej efektywnie

                Komentarz

                • Leafy
                  Ambiente
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 229

                  #9
                  Zamieszczone przez toretto3
                  No cóż trzeba dalej jakoś kombinować, a może mi Pan powiedzieć
                  z tym panem to juz przegiąłeś


                  powiem tobie tak ...

                  co do IC:
                  trzeba zapytac Aligatora czy jeszcze produkuje customowe SMICe. Jesli bedziesz chcial isc do 160 kucy to customowy SMIC wystarczy ci spokojnie. CSMIC instaluje sie w miejsce istniejacego IC.

                  co do reszty:
                  tak jak mowie ....

                  zacznij od softu ... samym softem podejdziesz pod 120 KM z kopceniem ... bez kopcenia 115KM. Potem wymien wtryski na te ze ASXa ... przyrost spokojnie do 130 KM.
                  Dopiero potem wez sie za turbo, bo te dwie operacje nie sa inwazyjne w hardware a moze sie okazac, ze te 130 kucy calkowicie ci styknie do wiosny

                  Jak bedziesz robic mocniejsze turbo ... to instalacji podcisnienia nie unikniesz ... jak rowniez przy zmianie turbo nie unikniesz zmiany kolektora ...
                  plusem robienia instalacji podcisnienia jest to, ze potem zmiana turbin bedzie o wiele latwiejsza .... pomijajac oczywiscie jej montaz i takie tam "duperele"

                  Komentarz

                  • ViRuE
                    Rider
                    • 2007
                    • 358

                    #10
                    Jak pytalem sie Aligatora to juz nie ma w ofercie tych SMIC`ow (( ale to sobie bedzie trzeba jakos poradzic

                    Komentarz

                    • rafalbrand
                      Classic
                      • 2007
                      • 10

                      #11
                      Leafy, jaki masz teraz zestaw u siebie w AGRze ?

                      Komentarz

                      • Leafy
                        Ambiente
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 229

                        #12
                        aktualnie:
                        - wstryski ASV
                        - turbo AWX
                        - Custom SMIC
                        - kolektor AFN
                        - kat out
                        - soft

                        hmmm od roku bez zmian .... inwestycja w dom ... ale moze w przyszlym roku

                        na wiosne
                        - wsadze hamulce 312mm, brakuje mi tylko tarcz ale przed zima juz mi sie nie oplaca tego robic, bo mam dobre zimowki na felgach 15"
                        - poszukam ARLa w dobrej cenie
                        - poszukam wtryskow w dobrej cenie
                        - poszukam pompy paliwa w dobrej cenie

                        Komentarz

                        • rafalbrand
                          Classic
                          • 2007
                          • 10

                          #13
                          Zacnie, b.zacnie 8) ile teraz KM i Nm ?

                          Aha...a z tyłu belke zmieniłes/bebny na tarcze ?

                          Komentarz

                          • Leafy
                            Ambiente
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 229

                            #14
                            nie, nie wymienialem ... ide w kierunku 312 mm z przodu .. powinno styknac na moje potrzeby ... a wykres jest tutaj


                            144 KM/ 324 Nm bez kopcenia .. a z kopceniem 150 - 153 KM
                            ja preferuje bez kopcenia

                            Komentarz

                            Pracuję...